Administratorem Twoich danych osobowych jest Romuald Suszczewicz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Romuald Suszczewicz „Patentbox” Kancelaria Patentowa w Poznaniu, przy ulicy Piekary 6/17, 61-823 Poznań, posiadający nr NIP 7780104723, REGON 632116710, zwany dalej „Kancelarią”. Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (zwane dalej: „Danymi Osobowymi”).
Kancelaria nie wyznaczyła Inspektora danych osobowych.
W sprawie swoich danych osobowych oraz prywatności możesz kontaktować się z Kancelarią pod adresem e-mail: kancelaria@patentbox.pl.
Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię z zachowaniem wymogów powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO).
Kancelaria dokłada szczególnej staranności w celu ochrony Twoich danych, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez nią dane są:
– przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą;
– zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;
– adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;
– prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane.
W przypadku wypełnienia i wysłania formularza kontaktowego dostępnego na stronie patentbox.pl w zakładce „kontakt” lub wybrania innej drogi kontaktu z Kancelarią (np. drogą e-mailową na adres kancelaria@patentbox.pl lub na adres e-mailowy pracownika Kancelarii lub drogą telefoniczną) wyrażającego przez Ciebie chęć skorzystania z usług świadczonych przez Kancelarię, przetwarzane będą dane osobowe w takim zakresie, w jakim je udostępnisz (np. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu). Celem przetwarzania jest podjęcie działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
W momencie podjęcia decyzji o skorzystaniu z usług Kancelarii, przetwarzane będą dane w celu wykonania umowy zwłaszcza takie jak: imię i nazwisko, firma (jeśli jesteś przedsiębiorcą lub działasz w jego imieniu), adres zamieszkania lub adres siedziby, adres e-mail, numer telefonu, numer NIP lub REGON (jeśli jesteś przedsiębiorcą lub działasz w jego imieniu). Celem przetwarzania jest wykonanie umowy oraz wykonanie przez Kancelarię obowiązków prawnych ciążących na Kancelarii, np. w zakresie podatków lub rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO).
Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie niemożliwością wykonania umowy przez Kancelarię.
Jeżeli zdecydujesz się na poradę prawną online w formie wideokonferencji, Kancelaria będzie przetwarzała Twój wizerunek poprzez jego wyświetlanie (udostępnionego za pomocą kamery) w trakcie wideokonferencji. Wideokonferencje nie są nagrywane, a więc po zakończeniu wideokonferencji przestajemy przetwarzać Twoje dane osobowe w postaci wizerunku. Podstawą przetwarzania w takim wypadku jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Jeżeli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twojego wizerunku w trakcie wideokonferencji, może wyłączyć tę opcję poprzez wyłączenie kamery w programie do wideokonferencji lub poprzez jej zasłonięcie. Możemy również udzielić porady prawnej w formie rozmowy telefonicznej. Brak zgody na przetwarzanie wizerunku nie wpływa więc na świadczenie usług przez Kancelarię.
Wszelkie dane dotyczące sprawy, z którą powiązane jest wykonanie umowy przez Kancelarię, objęte są tajemnicą zawodową (np. tajemnicą rzecznikowską, tajemnicą radcowską).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak ich podania może uniemożliwić realizację celów, o których mowa powyżej (z wyjątkiem danych osobowych w postaci wizerunku). Twoje dane osobowe będą przechowywane przez Kancelarię przez okres niezbędny do realizacji danego celu, zwłaszcza do czasu wycofania zgody (jeżeli została udzielona), zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych, lub do czasu przedawnienie roszczeń pomiędzy stronami lub przedawnienia okresu związanego z obowiązkiem przechowywania danych (np. obowiązkowych rachunkowych lub podatkowych), jednak nie dłużej niż jest to nakazane przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
Pracownicy kancelarii są upoważnieni do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji umowy.
Administrator przekazuje dane osobowe następującym podmiotom trzecim:
a) mającym siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
b) mającym siedzibę na terytorium Unii Europejskiej
c) mającym siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej
Niniejsza strona internetowa korzysta z tzw. plików cookies.
Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).
Cookies nie pobierają danych, na podstawie których można by było ustalić tożsamość danej osoby. Cookies śledzą jednak Twój ruch w witrynach internetowych i zbierają informację na temat Twoich preferencji, np. najczęściej odwiedzanych stron czy najczęściej wyszukiwanych haseł. Cookies ułatwiają też, na przykład, logowanie się na stronie.
Cookies można podzielić na:
– cokies sesyjne – przechowywane do momentu zamknięcia przeglądarki.
– cookies stałe (inaczej: cookies śledzące) – przechowywane przez dłuższy czas w pamięci przeglądarki (czas ten zależny jest od ustawień przeglądarki).
– cookies podmiotów trzecich – są to cookies podmiotów trzecich, z których usług korzysta strona internetowa, którą odwiedzasz. Mogą to być np. reklamodawcy.
Pliki cookies są wykorzystywane przez Kancelarię do badania funkcjonalności strony internetowej Kancelarii: www.patentbox.pl
Więcej informacji o cookies tutaj: https://wszystkoociasteczkach.pl/po-co-sa-ciasteczka/
W trakcie pierwszej wizyty na stronie internetowej Kancelarii, wyświetli się okienko pop-up, które zawiera informacje na temat plików cookies na stronie internetowej Kancelarii. Poprzez dalsze korzystanie z przeglądarki lub kliknięcie przycisku „zgoda” wyrażasz zgodę na pliki cookies wykorzystywane przez Kancelarię, chyba że ustawienia Twojej przeglądarki narzucają w tym zakresie ograniczenia. Możesz samodzielnie – z poziomu swojej przeglądarki – zmienić ustawienia plików cookies.
Ograniczenie lub wyłączenie plików cookies może powodować, że strona internetowa Kancelarii nie będzie w pełni funkcjonalna i część jej opcji będzie niedostępna.
Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies następujących podmiotów trzecich:
– Google Analytics (Google LLC, adres: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) – dane, które zbiera uniemożliwiają ustalenie Twojej tożsamości. Zebrane dane określają cechy marketingowe grupy użytkowników odwiedzających stronę Kancelarii. Dane są zbierane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Kancelarii: zebrane dane umożliwiają tworzenie i analizę statystyk, które z kolei pozwalają na ulepszanie funkcjonalności strony internetowej Kancelarii.
Możesz wyłączyć pliki cookies zbierane przez Google Analytics poprzez instalacje wtyczki dostępnej pod adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Więcej informacji o danych przetwarzanych przez Google Analytics znajdziesz tutaj: https://support.google.com/analytics/answer/6004245
– Google Maps (Google LLC, adres: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) – dane, które zbiera Google LLC co do zasady uniemożliwiają ustalenie Twojej tożsamości, chyba, że posiadasz konto Google i pozostajesz na nim zalogowany w momencie odwiedzin na stronie internetowej Kancelarii (więcej na ten temat poniżej).
Działania Kancelarii oparte są na prawnie uzasadnionym interesie: wtyczka Google Maps jest używana na stronie internetowej Kancelarii, aby wizualnie wyświetlić informacje o miejscu położenia siedziby Kancelarii.
Więcej informacji na temat standardów prywatności Google LLC znajdziesz tutaj: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl
– Google TagManager (Google LLC, adres: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) – Kancelaria korzysta z tego narzędzie w celu kontrolowania kampanii reklamowych oraz w celu ustalenia Twojego sposobu korzystania ze strony. Działania Kancelarii oparte są na prawnie uzasadnionym interesie w postaci reklamy swoich usług oraz w celu poprawienia funkcjonalności strony internetowej Kancelarii.
Więcej informacji o Google TagManager tutaj: https://support.google.com/tagmanager/answer/6102821?hl=pl
Przy korzystaniu ze strony internetowej Kancelarii, Google pozostawia plik cookie na urządzeniu, z którego korzystasz, aby wykorzystać go do wyświetlania reklam zgodnych z Twoimi zainteresowaniami.
Jeśli wyrażano została zgoda wobec Google na wykorzystanie informacji z konta Google oraz historii przeglądania do personalizacji reklamowej, ma miejsce dalsze przetwarzania danych. Jeżeli więc pozostaniesz zalogowany na swoim koncie Google podczas wizyty na stronie internetowej Kancelarii, Google wykorzysta dane z Twojego konta do personalizacji proponowanych w Internecie treści.
Dezaktywacji plików cookies wykorzystywanych do personalizacji reklam można dokonać w ramach ustawień swojego konta Google: https://adssettings.google.com
Więcej informacji na temat standardów prywatności Google LLC znajdziesz tutaj: https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=pl
Kancelaria nie podejmuje decyzji w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych, w tym profilowanie.
Korzystanie ze strony internetowej Kancelarii skutkuje przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.
Logi serwera obejmują np. adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Logi są zapisywane i przechowywane na serwerze.
Dane zapisane w logach serwera nie umożliwiają identyfikacji tożsamości osób korzystających ze strony internetowej Kancelarii i nie służą identyfikacji.
Logi serwera są pomocą w administrowaniu stroną internetową Kancelarii, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Niniejsza polityka prywatności może być z czasem modyfikowana. Modyfikacje mogą mieć na celu wzmocnienie ochrony danych osobowych oraz/albo uwzględnienie zmian w obowiązujących przepisach prawnych.